Πώς η Ρωσία «χρησιμοποίησε» τη Microsoft για να εκλεγεί ο Τραμπ

0
14


Η Microsoft εξετάζει ενδεχόμενο η Ρωσία να αγόρασε διαφημήσεις από προϊόντα ή πλατφόρμες της, συμπεριλαμβανομένης της…
μηχανής αναζήτησης της Bing, με στόχο να επηρεάσει το εκλογικό αποτέλεσμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αν και εκπρόσωπος της εταιρείας δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες, η κίνηση της Microsoft έρχεται μετά την ανακοίνωση του τεχνολογικού κολοσσού Google ότι διαθέτει επαρκή στοιχεία για ρωσικό «δάκτυλο» στις αμερικανικές εκλογές του περασμένου Νοεμβρίου.

Η Google «τρέχει» τη μεγαλύτερη επιχείρηση διαδικτυακής διαφήμισης στον κόσμο κι η αποκάλυψή της ενέτεινε τους φόβους ότι η Silicon Valley συνέβαλε άθελά της στην εκλογή του Ντόναλτ Τραμπ.

Οι διαφημίσεις που φέρεται να αγόρασε η Ρωσία εκτείνονται σχεδόν σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχει η Google, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Gmail, η υπηρεσία βίντεο YouTube αλλά ακόμη και η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης της εταιρείας.

Η Google, η οποία προχώρησε στη διεξαγωγή έρευνας υπό το βάρος πιέσεων και αποκαλύψεων από τους ανταγωνιστές της έχει κληθεί να καταθέσει για το θέμα, ενώπιον σχετικής επιτροπής στο Κογκρέσο τον επόμενο μήνα. Επί του παρόντος, στην επιτροπή έχουν απαντήσει ότι θα καταθέσουν Facebook και Twitter, όχι όμως η Google.
Πηγή



[ΠΗΓΗ]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ