Λιναρόσπορος: Πώς θα τον προσθέσουμε στη διατροφή μας;

0
11


Ο λιναρόσπορος είναι γνωστό πως έχει οφέλη για τον οργανισμό μας. Είναι εξαιρετική πηγή… λιπαρών ω-3 (η καλύτερη φυτική πηγή τους, για την ακρίβεια) και φροντίζει την υγεία της καρδιάς μας. Επιπλέον, περιέχει πολλές φυτικές ίνες, χορταίνοντάς μας και βοηθώντας την πέψη. Όταν ο λιναρόσπορος περιέχεται σε μία υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή χαμηλών θερμίδων, γίνεται εκπληκτικός σύμμαχος στην απώλεια βάρους.

Ας δούμε, λοιπόν, πώς θα τον εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή. Και να θυμάστε· αγοράστε τον λιναρόσπορό σας κοπανισμένο, αλλιώς ο οργανισμός σας δεν θα μπορέσει να απορροφήσει όλα τα θρεπτικά του συστατικά!

Ρίξτε τον στα δημητριακά ή στην βρώμη σας το πρωί, για να τα κάνετε ακόμα πιο υγιεινά.

Μπορείτε να αγοράσετε ή και να φτιάξετε λάδι από λιναρόσπορο, το οποίο είναι ιδιαίτερα υγιεινό.

Αποτελεί τέλεια προσθήκη στα smoothies ή ακόμα και στους χυμούς. Δεν έχει ιδιαίτερη γεύση, και δεν πρόκειται καν να τον αισθανθείτε.

Προσθέστε τον σε λαχανικά πριν τα βάλετε στον φούρνο, για να τα κάνετε πιο τραγανά.

Σε ένα ποτήρι, προσθέστε σκόνη λιναρόσπορου, και καλύψτε την με νερό. Όσο ανακατεύετε το μείγμα θα αποκτήσει ζελατινώδη υφή και μπορεί να αντικαταστήσει το αυγό στην μαγειρική σας.

Προσθέστε λιναρόσπορο στο γιαούρτι σας μαζί με μερικά φρούτα, ώστε να αποκτήσετε ένα πλήρες και χορταστικό γεύμα.

Αν θέλετε να φτιάξετε τηγανίτες (με κάποια υγιεινή συνταγή, φυσικά), προσθέστε λιναρόσπορο. Θα γίνουν τραγανές και ακόμα πιο χορταστικές!



[ΠΗΓΗ]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ